korikonginpalawan.reismee.nl

Typhoon gehad

Onze resortaap wordt steeds dikker.

Reacties

Reacties

Miek Schenk

Ja sorry, je zal me wel een vreselijke zeur vinden maar hier heb ik zo'n moeite mee, ik snap het ook niet, je bouwt een "eco" resort met allemaal natuurlijke materialen maar ruilt ook een paar schoenen in voor een aap!??? ;-(

jaap

Nou ik vind je geen zeur en snap je reactie ook wel. Ook ik ben tegen het uit de natuur halen van allerlij dieren. De vorige eigenaar heeft het beestje een aantal jaren terug als jong dier uit de natuur gehaald,en geprobeerd aan mij te verkopen. Toen heb ik gezegd dat ik aan dat soort dierenhandel niet mee doe, de reactie van deze man was dat hij dringend geld nodig had voorschoenen voor zijn dochter om naar de middelbare school te kunen,ik zag dat het aapje er ook niet best aan toe was toen,deze mensen hadden zelf nauwelijks te eten,dus zeker dit aapje kreeg daar niet genoeg binnen.Het was gewoon de beste oplossing,want dit beestje kan niet meer in de natuur terug, dat overleeft hij niet. Sinds hij op het resort zit krijgt het beestje wel voldoende eten en fruit binnen en ziet er steeds beter uit. Nogmaals ik ben absoluut tegen het uit de natuur halen van dieren ,maar dit was onder de gegeven omstandigheden de beste oplossing.

Miek Schenk

Nee oke, dat begrijp ik, in zo'n situatie word je daar in feite toe gedwongen in belang van het dier.


Bedankt voor je reacties!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!